TMI Tag!

Monday, November 03, 2014


Hello everyone! I was recently tagged by Jenny @ Pale Velvet Rose to do the TMI Tag, so check out her blog, and let's get started!


1: What are you wearing?
A Batman shirt and superhero pajamas from Walmart. xD Nothing too exciting.


2: Ever been in love?
Nope.


3: Ever had a terrible breakup?
Nope.


4: How tall are you?
5'6" I believe.


5: How much do you weigh?
Probably around 119 lbs.


6: Any tattoos?
Nope.


7: Any piercings?
Yes, one on each ear.


 8: OTP?
Hmm...haven't really thought much about this. But for Bollywood --> Shahrukh Khan and Kajol should've gotten married, let's be honest.


 9: Favorite Show?
Of all time: One Tree Hill.


10: Favorite bands?
So so many, but off the top of my head: Maroon 5, Fall Out Boy, The Neighbourhood...does One Direction count? (;


11: Something you miss?
California. <3


12: Favorite song?
At the moment: Undressed - Kim Cesarion [insert heart-eyed emoji]


13: How old are you?
20-1=____


14: Zodiac sign?
Cancer.


15: Quality you look for in a partner?
Smart, Respectful, Driven, Sense of Humor, Loyal, Honest, etc.


16: Favorite Quote?
One of my favorites:

"If you can imagine it you can create it. If you can dream it, you can become it." - William Arthur Ward


17: Favorite actor?
Probably Robert Downey Jr. or Leonardo DiCaprio.


18: Favorite color?
BLUE. (:


19: Loud music or soft?
Loud!


20: Where do you go when you’re sad?
I usually go to my room and lay on my bed.


21: How long does it take you to shower?
Around 20-30 minutes.


22: How long does it take you to get ready in the morning?
Probably 30-40 minutes. But that involves the time it takes me to pick an outfit in the morning. ;p


23: Ever been in a physical fight?
Yeah...but it was with my sister so does that really count?


24: Turn on?
Fit, nice eyes/smile, funny, driven, etc.


25: Turn off?
Arrogant, disrespectful, super obnoxious, etc.


26: The reason I started blogging?
To translate my thoughts into writing! (-:


27: Fears?
The unknown, being an adult, mice (UGHH [insert sick face emoji], not being successful, letting people down, etc.


28: Last thing that made you cry?
Stress. I cry pretty easily and I absolutely hate it. /;


29: Last time you said you loved someone?
Probably this weekend to my momma. (:


30: Meaning behind your Blog Name?
It took me forever to think of a blog name and while I was brainstorming I wanted something that was simple...then I got to "Simply-Moi", but that sounded weird so I just stuck with "Simply-M" which is how I'd describe my blog...Simply-M...with the M standing for Manpreet. (:


31: Last book you read?
The Fault in Our Stars - John Green


32: The book you’re currently reading?
I wish I was currently reading a book. I've been so busy lately, but I'm hoping to get my hands on either Ellen Degeneres', Mindy Kaling's, or Grace Helbig's book.


33: Last show you watched?
Gilmore Girls! Almost done with it though. o;


34: Last person you talked to?
My mom just now! Haha.


35: The relationship between you and the person you last texted?
Friends!


36: Favorite food?
I hate questions like these...how can I possibly choose a favorite food?! o; I guess I'll go with the classic...PIZZA. Or if this is supposed to be type of food I'd say Italian or Indian.


37: Place you want to visit?
Right now I really want to visit Australia. (:


38: Last place you were?
College.


39: Do you have a crush?
Hmm, not at the moment.


41: Last time you were insulted?
Probably today by my sister...I don't remember. Haha.


42: Favorite flavor of sweet?
Not really sure what this is asking...but I guess vanilla...?


43: What instruments do you play?
I know how to play the harmonium kind of.


44: Favorite piece of jewelry?
Bracelets.


45: Last sport you played?
LOL. Uh...volleyball I believe.


46: Last song you sang?
I don't remember...I think it was a Marina and the Diamonds song?


47: Favorite chat up line?
Haha I'm SUPER awkward yet I've never used a pick up line...


48: Have you ever used it?
^^^^


49: Last time you hung out with anyone?
This weekend!


50: Who should answer these questions next?
ALL MY READERS! (: AND...
Natalie @ Natallie
Danielle @ Underland to Wonderland
Tript & Prabh @ Footnotes and Finds

Thanks again Jenny for tagging me! Guys make sure you check out her blog Pale Velvet Rose! If you decide to do the tag let me know in the comments below, I'd love to check them out! (:
       
                                             Instagram ll Twitter ll Pinterest ll Facebook


You Might Also Like

1 comments